Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHaugan, Jens
dc.date.accessioned2013-01-14T13:50:54Z
dc.date.available2013-01-14T13:50:54Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-82-7671-894-2
dc.identifier.issn1501-8563
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/134138
dc.description.abstractNorsk: Denne rapporten tek for seg nokre rammefaktorar som kan påverke moglegheitene for faglæraren for å betre studiekvaliteten og studentgjennomstrøyminga. Rapporten vil også komme nærmare inn på nokre konkrete undervisningsforbetringstiltak. Som ein vidare konsekvens av bl.a. Stortingsmelding 27 (2000–2001), Gjør din plikt - Krev din rett (Kunnskapsdepartementet, 2000–2001), og institusjonsinterne satsingar på betre studiekvalitet og studentgjennomstrøyming har eg prøvd å jobbe systematisk med mine eigne studentar på årsstudiet i norsk (fagstudium) ved Høgskolen i Hedmark. Det generelle målet med prosjektet var å betre studiekvalitet og studentgjennomstrøyming. Metoden var først og fremst å følgje studentane gjennom første semester på språkmodulen for årsstudiet i norsk og få tilbakemeldingar undervegs ved hjelp av spørjeskjema, som eg så har prøvd å analysere.no_NO
dc.description.abstractEnglish: This rapport deals with some framework factors that may influence the possibilities for the teacher to improve study quality and study completion. I will also discuss concrete teaching improvement actions more closely. As a further consequence of among other things Stortingsmelding (White Paper) 27 (2000–2001), Gjør din plikt – Krev din rett (Kunnskapsdepartementet, 2000–2001), and institution-internal focus on better study quality and study completion, I have tried to work systematically with my own students on the one-year study in Norwegian at Hedmark University College. The main goal has been to improve study quality and study completion. The method has first of all been to follow the students through their first semester of the language module of the one-year study in Norwegian and get feedback via questionnaires that I have tried to analyze.
dc.language.isonnono_NO
dc.relation.ispartofseriesRapport;01/2013
dc.subjectstudiekvalitetno_NO
dc.subjectstudentgjennomstrøymingno_NO
dc.subjectrammefaktorarno_NO
dc.subjectundervisningsutviklingno_NO
dc.subjectlærarutdanningno_NO
dc.titleFrå norskstudent til norsklærar: Frå teori til didaktisk refleksjonno_NO
dc.title.alternativeFrom student of Norwegian to teacher of Norwegian: From theory to didactic reflectionno_NO
dc.typeResearch reportno_NO
dc.source.pagenumber35no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel