Pedagogen, teksten og selvet - innspill til en postmoderne pedagogikk
dc.contributor.author | Haaland, Øivind | |
dc.contributor.author | Dobson, Stephen | |
dc.date.accessioned | 2012-11-23T07:58:51Z | |
dc.date.available | 2012-11-23T07:58:51Z | |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.issn | 0807-2647 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/144931 | |
dc.description.abstract | Boka handler om hvordan pedagogikkfaget utfordres av det post-moderne. Bidragene spenner over lærerrollen, selvet og tekstens betydning for pedagogikken. | no_NO |
dc.format.mimetype | ||
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Høgskolen i Lillehammer | no_NO |
dc.relation.ispartofseries | Forskningsrapport;48 | |
dc.title | Pedagogen, teksten og selvet - innspill til en postmoderne pedagogikk | no_NO |
dc.type | Research report | no_NO |
dc.source.pagenumber | 91 | no_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Lillehammer Forskningsrapport [74]
Avsluttet