• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Master- og hovedoppgaver / Master thesis
  • Master i sosialfaglig arbeid med barn og unge
  • View Item
  •   Home
  • Master- og hovedoppgaver / Master thesis
  • Master i sosialfaglig arbeid med barn og unge
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Eit godt barndomsminne sin funksjon og innhald : Ein studie kring barndomsminna si betyding sett i perspektivet til seks informantar med oppvekst frå kvart sitt tiår

Håøy, Linda
Master thesis
Thumbnail
View/Open
Masteroppgave Helse- og sosialfaglig arbeid med barn og unge Linda Håøy Vår 2012.PDF (1.007Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/145105
Date
2012
Metadata
Show full item record
Collections
  • Master i sosialfaglig arbeid med barn og unge [92]
Abstract
Denne oppgåva er mitt bidrag til samfunnsvitenskapen si forståing kring barndomsminners

innhald og funksjon. Problemstillinga eg har søkt å finne svar på er: Kva funksjon og innhald

har eit godt barndomsminne?

Ved bruk av kvalitativt intervju, har eg intervjua seks menneske i alderen 27 til 89 år som har

fortalt sine historier om gode minne dei huskar frå tida dei var born. Som teoretisk

utgangspunkt har eg nytta både fenomenologien og hermeneutikken då desse to gjev ei god

forståing av korleis ein kan forstå forteljingane ein får ta del i. For å bli kjent med forteljingar

frå barndomen har eg valt livshistoriske intervju, med narrativ som utgangspunkt. Eg har to

sett med narrativ eg ynskjer å søkje svar på i arbeidet med denne oppgåva, det første er

forteljinga om dei gode barndomsminna, den andre er forteljinga om kvardagslivet. Narrativa

er meiningsskapande for den enkelte, det vil seie at når vi blir kjende med narrativa til

informantane, får vi innsikt i forhold som har vert viktige for den enkeltes meiningsdanning. I

dei livshistoriske forteljingane ligg der også mykje informasjon om den sosiale konteksten

rundt det enkelte individ, også denne kunnskapen er relevant for mitt prosjekt ettersom eg

ynskjer å sjå på kva barndomsminna fortel om individets forhold til omgjevnaden rundt.I framlegginga av empirien, har eg valt å dele informantane inn i to generasjonar for å kunne

sei noko om kva som er likt, og kva som er ulikt generasjonane mellom. Empirien vil bli

presentert i to kapittel, kor ein i den første delen lar informantane vise fram forteljingane sine

om gode barndomsminne, medan ein i det neste kapittelet lar dei vise fram historiene om det

daglege kvardagslivet.

Analysen av intervjua syner at informantane har svært ulike forteljingar om korleis verda

deira såg ut i den tida dei var barn, på same tid viser det at tross store samfunnsendringar, så

er der noko som ser ut til å være konstant, og som har like stor betyding hos alle

informantane.

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit