Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorVernang, Daniel
dc.date.accessioned2016-11-25T08:34:26Z
dc.date.available2016-11-25T08:34:26Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2422998
dc.descriptionBacheloroppgave, barnehagelærerutdanning, 2016.nb_NO
dc.description.abstractNorsk: I denne bacheloroppgaven tar jeg opp temaet stamming i barnehagen. Erfaringene og oppfatningene til barnehagelærere er det som blir lagt fokus på, i lys av stamming hos barnehagebarn. Problemstillingen er hvordan erfarer og oppfatter barnehagelærere stamming hos barnehagebarn. For å få svar på dette, har tre barnehagelærere blitt intervjuet. På bakgrunn av intervjuet, består analysen av følgene temaer: Kunnskap om stamming, samarbeid med PPT og logoped og barns følelser av å stamme.nb_NO
dc.description.abstractEnglish: In this bachelor I talk about stuttering in kindergarten. It is the experiences and perceptions of kindergarten teachers that I focused on, in consideration of stuttering in kindergarten children. The question I worked around is; 'how do kindergarten teachers experience and perceive stuttering in kindergarten children. To answer this, I have interviewed three kindergarten teachers. Using the interviews as a starting point, I chose to look at the following topics: knowledge about stuttering, their work with PPT and speech therapist and the children's feelings about stuttering.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectBLUnb_NO
dc.subjectbarnehagelærerenb_NO
dc.subjectstammingnb_NO
dc.subjecterfaringernb_NO
dc.titleBarnehagelærere og stamming: Erfaringer og oppfatninger.nb_NO
dc.title.alternativeKindergarten Teachers and stuttering: Experiences and perceptions.nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280nb_NO
dc.source.pagenumber34nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel