Blar i Master i økonomi og ledelse – markedsføringsledelse heltid MØLMH på emneord "VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Statsvitenskap og organisasjonsteori: 240:"
Viser treff 1-4 av 4
-
Consumer engagement behavior in social media Why members of Generation Y decide not to engage
(Master thesis, 2020)Abstract Purpose - This thesis aims to develop understanding of why certain consumers choose not to engage in social media. Earlier research on the topic is highly based on positive and negative consumer engagement, which ... -
Drivere av forbrukerskepsis mot grønn markedsføring
(Master thesis, 2020)Hensikt: Denne studien har som hensikt å avdekke drivere av forbrukerskepsis mot grønn markedsføring. Design/metode/tilnærming: For å gjennomføre denne undersøkelsen, er det blitt benyttet en kvantitativ tilnærming. ... -
Google anmeldelser: Brukergenerert innhold sin modererende påvirkning på kunders merkevareholdning og valg av restaurant
(Master thesis, 2020)Brukergenerert innhold blir stadig viktigere for virksomheter i den moderne tid, både for å tiltrekke seg kunder, gratis markedsføring og tilbakemeldinger. Merkevareholdning har lenge vært viktig i markedsføring og har ... -
How does brand communication affect consumer behavior: The influence of message strategy on word-of-mout
(Master thesis, 2020)Abstract Purpose: The recent studies on the leveraging of consumer voices has focused on electronic word-of-mouth, while few have assessed message strategies effect on a consumer's word-ofmouth. This study examines the ...