• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Studentoppgaver bachelor / Student papers BA
  • Bachelor i faglærerutdanning i musikk
  • View Item
  •   Home
  • Studentoppgaver bachelor / Student papers BA
  • Bachelor i faglærerutdanning i musikk
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Gehørvekking

Svendsberget, Gunnar Georg
Bachelor thesis
Thumbnail
View/Open
Svendsberget.pdf (872.4Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/2458989
Date
2017
Metadata
Show full item record
Collections
  • Bachelor i faglærerutdanning i musikk [14]
Abstract
Norsk:

I denne oppgaven er det blitt gjort en aksjonslæringsprosess, med sangtimer med informanten Ruth som mente hun var tonedøv. Det ble utført fire undervisningstimer a45 min. Dette er gjort for å kunne svare på om det er mulig å bevisstgjøre et sovende gehør. Denne prosessen er knyttet opp mot relevant teori og tidligere forskning og avklart i en analysedel.
 
English:

In this assignment, an action-learning process has been done with singing lessons with the informant Ruth, who thought she was tone-deaf. Four lessons took place a45 minutes. This was done for answer whether it is possible to raise awareness of a sleepy pitch. This process is linked to relevant theory and previous research and clarified in an analysis section.
 
Description
Bacheloroppgave i faglærerutdanning i musikk ved Høgskolen i Innlandet 2017.

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit