Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSvendsberget, Gunnar Georg
dc.date.accessioned2017-10-06T12:45:39Z
dc.date.available2017-10-06T12:45:39Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2458989
dc.descriptionBacheloroppgave i faglærerutdanning i musikk ved Høgskolen i Innlandet 2017.nb_NO
dc.description.abstractNorsk: I denne oppgaven er det blitt gjort en aksjonslæringsprosess, med sangtimer med informanten Ruth som mente hun var tonedøv. Det ble utført fire undervisningstimer a45 min. Dette er gjort for å kunne svare på om det er mulig å bevisstgjøre et sovende gehør. Denne prosessen er knyttet opp mot relevant teori og tidligere forskning og avklart i en analysedel.nb_NO
dc.description.abstractEnglish: In this assignment, an action-learning process has been done with singing lessons with the informant Ruth, who thought she was tone-deaf. Four lessons took place a45 minutes. This was done for answer whether it is possible to raise awareness of a sleepy pitch. This process is linked to relevant theory and previous research and clarified in an analysis section.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectgehørnb_NO
dc.subjectindre gehørnb_NO
dc.subjectmusikknb_NO
dc.subjectgehørtreningnb_NO
dc.subjectmusikalitetnb_NO
dc.subjectsangundervisningnb_NO
dc.titleGehørvekkingnb_NO
dc.title.alternativePitch Awakeningnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110nb_NO
dc.source.pagenumber27nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel