Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFritz, Susanne Wang
dc.date.accessioned2018-01-15T09:38:08Z
dc.date.available2018-01-15T09:38:08Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2477442
dc.descriptionBacheloroppgave i barnehagelærerutdanning, Høgskolen i Innlandet, 2017.nb_NO
dc.description.abstractNorsk: Gjennom dette studiet har jeg blitt mer og mer opptatt av likestilling, og arbeidet med dette i barnehagen. Denne oppgaven handler om alt som har med arbeidet med likestilling i barnehagen, på bakgrunn av problemstillingen; ”På hvilken måte kan rammeplanen påvirke barnehagelærerens arbeid med likestilling?”. Et stort fokus i denne oppgaven er på hva som står om likestilling i rammeplanen, og jeg har brukt diskursanalyse og rhizoanalyse for å analysere avsnittet. Jeg drøfter og analyserer teori, samt å trekke inn egne erfaringer og tanker.nb_NO
dc.description.abstractEnglish: Through this study, I have become more and more concerned with gender equality, and the work with this in kindergartens. This task is about everything that has with the work with gender equality in the kindergarten, based on the issue; "In what way can the framework plan affect the kindergarten teacher's gender equality work?". A major focus in this task is on whats written about gender equality in the framework plan, and I have used discourse analysis and rhizoanalysis to analyze the paragraph. I discuss and analyze theory, as well as to draw in own experiences and thoughts.nb_NO
dc.subjectBLUnb_NO
dc.subjectbarnehagenb_NO
dc.subjectlikestillingnb_NO
dc.subjectbarnnb_NO
dc.subjectmedvirkningnb_NO
dc.titleLikestilling i barnehagen.nb_NO
dc.title.alternativeGender equality in kindergarten.nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber27nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel