• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Artikler, rapporter, filmer / Articles, reports, movies
  • Artikkel - fagfellevurdert vitenskapelig / Articles - peer-reviewed
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Artikler, rapporter, filmer / Articles, reports, movies
  • Artikkel - fagfellevurdert vitenskapelig / Articles - peer-reviewed
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Flerkulturell pedagogikk – fra videreutdanningstilbud for lærere til satsingsområde for profesjonsrettet forskning.

Engen, Thor Ola
Chapter, Peer reviewed
Thumbnail
Åpne
305-334 Engen.pdf (2.125Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2495227
Utgivelsesdato
2017
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Artikkel - fagfellevurdert vitenskapelig / Articles - peer-reviewed [1672]
Originalversjon
Engen, T. O. (2017). Flerkulturell pedagogikk – fra videreutdanningstilbud for lærere til satsingsområde for profesjonsrettet forskning. I: M. Løtveit (Red.), Tidssignaler: Lærerutdanningsfag i utvikling: Utdanning av lærere på Hamar - 150 år. (s. 305-334). Vallset: Oplandske Bokforlag  
Utgiver
Oplandske Bokforlag

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit