Flerkulturell pedagogikk – fra videreutdanningstilbud for lærere til satsingsområde for profesjonsrettet forskning.
dc.contributor.author | Engen, Thor Ola | |
dc.date.accessioned | 2018-04-20T08:23:56Z | |
dc.date.available | 2018-04-20T08:23:56Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Engen, T. O. (2017). Flerkulturell pedagogikk – fra videreutdanningstilbud for lærere til satsingsområde for profesjonsrettet forskning. I: M. Løtveit (Red.), Tidssignaler: Lærerutdanningsfag i utvikling: Utdanning av lærere på Hamar - 150 år. (s. 305-334). Vallset: Oplandske Bokforlag | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 9788275182515 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2495227 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Oplandske Bokforlag | nb_NO |
dc.title | Flerkulturell pedagogikk – fra videreutdanningstilbud for lærere til satsingsområde for profesjonsrettet forskning. | nb_NO |
dc.type | Chapter | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 305-334 | nb_NO |