Show simple item record

dc.contributor.authorEngen, Thor Ola
dc.date.accessioned2018-04-20T08:23:56Z
dc.date.available2018-04-20T08:23:56Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationEngen, T. O. (2017). Flerkulturell pedagogikk – fra videreutdanningstilbud for lærere til satsingsområde for profesjonsrettet forskning. I: M. Løtveit (Red.), Tidssignaler: Lærerutdanningsfag i utvikling: Utdanning av lærere på Hamar - 150 år. (s. 305-334). Vallset: Oplandske Bokforlagnb_NO
dc.identifier.isbn9788275182515
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2495227
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherOplandske Bokforlagnb_NO
dc.titleFlerkulturell pedagogikk – fra videreutdanningstilbud for lærere til satsingsområde for profesjonsrettet forskning.nb_NO
dc.typeChapternb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nb_NO
dc.source.pagenumber305-334nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record