Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKogstad, Lillian
dc.date.accessioned2018-04-26T12:59:02Z
dc.date.available2018-04-26T12:59:02Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2496188
dc.descriptionBacheloroppgave, barnehagelærerutdanning, 2016.nb_NO
dc.description.abstractNorsk: I denne bacheloroppgaven har jeg gjort rede for ulike teoretikeres syn på det fysiske miljøets betydning for de yngste barna. Jeg har også sett på sammenhengen mellom de ulike teoriene, og forsøkt å svare på problemstillingen: Hvilken betydning har det estetiske rommet for de yngste barnas opplevelsesverden? Dette har jeg forsket på gjennom relevant teori i tillegg til observasjon i tre ulike barnehager. Jeg har også laget et visuelt produkt som et svar på funnene, og dette er gjennom en digital historiefortelling.nb_NO
dc.description.abstractEnglish: In this bachelor thesis I have in depth explained different theorists view of physical environment and the youngest children. I have also looked at the connection between these two, and attempted answering the question: What affect does the aesthetic room have for toddlers view of experience the world. I have researched this through relevant theory as well through observations in the kindergarden. I have also made a visual product as an answer to the findings. This is done through a digital storytelling.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectBLUnb_NO
dc.subjectestetikknb_NO
dc.subjectromnb_NO
dc.subjecttoddlernb_NO
dc.subjectfenomenologinb_NO
dc.subjectpersepsjonnb_NO
dc.subjectmedvirkningnb_NO
dc.subjectdiskursnb_NO
dc.titleDet estetiske rommet og de yngste barna.nb_NO
dc.title.alternativeThe aesthetic space and the youngest children.nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nb_NO
dc.source.pagenumber19nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel