"- man vil jo gjerne gjøre seg forstått" : en kvalitativ studie om barnehagens bruk av språkstimulerende tiltak for barn med Down syndrom
dc.contributor.author | Thorsen, Agnete Thomasdatter | |
dc.date.accessioned | 2015-01-14T12:25:10Z | |
dc.date.available | 2015-01-14T12:25:10Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/274071 | |
dc.description.abstract | Oppgavens hovedtema omhandler barn med Down syndrom og barnehagens bruk av tiltak for å fremme språkutviklingen hos disse barna. Holdningen til mennesker med Down syndrom har endret seg mye de siste tiårene. Hva disse barna kan lære er ikke lenger en problemstilling, utfordringen er hvordan de skal lære det. Oppgavens formål er å få dypere kunnskaper om akkurat dette temaet. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskolen i Lillehammer | nb_NO |
dc.title | "- man vil jo gjerne gjøre seg forstått" : en kvalitativ studie om barnehagens bruk av språkstimulerende tiltak for barn med Down syndrom | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 109 | nb_NO |