Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorThorsen, Agnete Thomasdatter
dc.date.accessioned2015-01-14T12:25:10Z
dc.date.available2015-01-14T12:25:10Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/274071
dc.description.abstractOppgavens hovedtema omhandler barn med Down syndrom og barnehagens bruk av tiltak for å fremme språkutviklingen hos disse barna. Holdningen til mennesker med Down syndrom har endret seg mye de siste tiårene. Hva disse barna kan lære er ikke lenger en problemstilling, utfordringen er hvordan de skal lære det. Oppgavens formål er å få dypere kunnskaper om akkurat dette temaet.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskolen i Lillehammernb_NO
dc.title"- man vil jo gjerne gjøre seg forstått" : en kvalitativ studie om barnehagens bruk av språkstimulerende tiltak for barn med Down syndromnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber109nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel