Med utgangspunkt i RiR: Korleis kan lærarar og rådgjevarar arbeide med livsmeistring og karrierelæring i skulen, og kvifor?
dc.contributor.advisor | ||
dc.contributor.author | Inger Havn | |
dc.date.accessioned | 2022-09-20T16:17:38Z | |
dc.date.available | 2022-09-20T16:17:38Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier | no.inn:inspera:111581038:36888378 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3019741 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | Denne oppgåva handlar om korleis karrierelæring og livsmeistring kan ha ein plass i skulen som heile skulen sitt ansvar. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | nno | |
dc.publisher | Inland Norway University | |
dc.title | Med utgangspunkt i RiR: Korleis kan lærarar og rådgjevarar arbeide med livsmeistring og karrierelæring i skulen, og kvifor? | |
dc.type | Master thesis |
Tilhørende fil(er)
Filer | Størrelse | Format | Vis |
---|