Browsing Hedmark Rapport / Reports (ISSN: 1501-8563) by Subject "evaluering"
Now showing items 1-6 of 6
-
"Å se mennesket på en ny måte.." : evaluering av "Tverrfaglig videreutdanning i psykisk helsearbeid Utena-Hedmark
(Rapport, Research report, 2008)Norsk: Denne studien er et evalueringsarbeid etter gjennomført 3 årig tverrfaglig videreutdanning i psykisk helsearbeid i Utena, Litauen. Høgskolen i Hedmark gjennomførte deltidsutdanningen i samarbeid med Hedmark ... -
Evaluering av «FiN STIL» (Framework i Norge. System for tidlig intervensjon i læringsmiljøet)
(Rapport, Research report, 2008)Norsk: I denne rapporten presenteres resultatene fra en prosessevaluering av utprøvingen av «FiN STIL» ved 6 skoler i Norge FiN STIL er en pedagogisk modell som har til hensikt å forebygge og redusere problematferd i ... -
Forutsetninger for valid vurdering av sykepleierstudenters sykepleiekompetanse ved frikjøp av praksisveiledere
(Høgskolen i Hedmark - Rapport;8/2000, Research report, 2000)Norsk: Prosjektet ble gjennomført høsten 1999, ved den desentraliserte sykepleierutdanninga som Høgskolen i Hedmark driver i Kongsvinger. Til sammen deltok 30 studenter, 2 praksisveiledere i halv stilling og to lærere i ... -
Handlingsorientert forskningssamarbeid i akuttpsykiatrien: Evaluering av personalets opplevelser og erfaringer fra deltagelse i Prosjekt Undervisningsavdeling
(2001; 6, Research report, 2001)Norsk: Denne evalueringsstudien er en del av Prosjekt Undervisningsavdeling, som er et fireårig handlingsorientert forskningssamarbeid mellom Høgskolen i Hedmark, Avdeling for sykepleierutdanning og Sanderud sykehus – ... -
Selvevaluering i folkehøgskolen: En gave til skoleslaget? Rapport basert på en undersøkelse om selvevaluering i folkehøgskolen
(Rapport;06/2013, Research report, 2013)Norsk: Denne rapporten omhandler selvevaluering i folkehøgskolen. Folkehøgskolene har i alle år mer eller mindre systematisk, evaluert sin egen virksomhet. Med ny lov om folkehøyskoler, gjeldende fra 01.01.2003, kom det et ... -
Sør-Østerdal Region-in-Motion project: A rapid evaluation of the Active Learning Project
(Rapport;6/2014, Research report, 2014-09-09)I Norge, som andre steder, har bekymringen rundt økningen i overvekt, fedme og psykiske helseproblemer hos barn, samt rundt det økte frafallet fra skolen vokst. ‘Aktiv læring’ har vokst fram som en potensiell motvekt til ...