Blar i Hedmark Rapport / Reports (ISSN: 1501-8563) på emneord "vurdering"
Viser treff 1-4 av 4
-
Ekstern og intern vurdering i skolesystemet i Nederland. Et komparativt perspektiv.
(2001; 5, Research report, 2001)Norsk: Denne rapporten er en studie av vurderingssystemet i Nederland i et komparativt perspektiv. Målet med dette arbeidet var å formidle erfaringene fra en studietur i regi av Statens utdanningskontor i Hedmark. Hensikten ... -
Kvalitetsutvikling i samspillet mellom høgskolen og praksisfeltet i grunnskolelærerutdanningen: Hvordan kan strukturelle endringer og kompetanseutvikling bidra? Et delprosjekt under PIL-prosjektet (Praksis som integrerende element i lærerutdanning)
(Rapport;13/2011, Research report, 2011)Norsk: Høgskolen i Hedmark søkte i 2008 om midler til å delta i delprosjekt under PIL og har deltatt med to prosjekter. Intensjonen med PIL-prosjektet er å styrke relasjonen til praksisfeltet. Det første delprosjektet har ... -
Skoleutvikling og læring i forskende partnerskap. Prosjekt «Zebra» i lys av aksjonsforskning
(15;2003, Research report, 2003)Denne rapporten er et resultat av forskende partnerskap mellom Høgskolen i Hedmark og Ådalsbruk Oppvekstsenter der undertegnede har vært veileder og aksjonsforsker i prosjekt «Zebra», et omfattende skoleutviklingsprosjekt. ... -
Vurdering av forsøks- og utviklingsarbeid
(6;2002, Research report, 2002)Denne rapporten presenterer en vurdering av et pågående forsøks- og utviklingsarbeid ved ”nye Nes ungdomsskole”. Hensikten med rapporten er å formidle noen resultater av vurderingsarbeidet og veiledningsdialogen i ...