Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBang, Joakim
dc.date.accessioned2015-11-20T09:40:55Z
dc.date.available2015-11-20T09:40:55Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2364940
dc.descriptionBacheloroppgave, grunnskolelærerutdanning, 2015.nb_NO
dc.description.abstractNorsk: Denne kvalitative oppgaven bygger på problemstillingen ”Hvordan kan digitale hjelpemidler fremme elevenes muntlige ferdigheter i engelskfaget?” Oppgaven undersøker hvordan tre lærere ved en ungdomsskole tar i bruk digitale hjelpemidler for å utvikle elevenes muntlige ferdigheter i engelsk, og drøfter deres metoder opp mot teori knyttet til hvordan vi lærer språk og motivasjon. Det kommer frem i undersøkelsen at de fleste lærerne tar i bruk digitale hjelpemidler først og fremst for å variere undervisningen, og med basis i teorier forsøker oppgaven å finne flere grunner for hvorfor og hvordan digitale hjelpemidler skal tas i bruk.nb_NO
dc.description.abstractEnglish: This paper is based on the research question: ”How can digital tools be used to develop the students’s oral skills in english” The paper studies how three teachers at a secondary school uses digital tools to develop the students’s oral skills in english, and discusses their methods in light of theories concerning how we learn language and motivation. Through interviews with the teachers it is brought to light that they mainly use digital tools with the purpose of bringing variation to their lessons. Based on theory this paper tries to find further reasons for using digital tools, asking questions about how and why we should use them.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectengelsknb_NO
dc.subjectmuntlige ferdigheternb_NO
dc.subjectdigitale hjelpemidlernb_NO
dc.titleMuntlige ferdigheter – digitale hjelpemidler som kilde til utvikling.nb_NO
dc.title.alternativeEnglish Oral Skills – digital tools as a source for development.nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber37nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel