• Barrierer for adopsjon av selvbetjeningsløsninger innenfor forsikring 

      Ellefsæter, John Henrik; Smedstad Lunde, Fredrik (Master thesis, 2019)
      Formål –Denne masteroppgaven tar sikte på å avdekke og forklare mulige barrierer for adopsjon av selvbetjente forsikringsløsninger. For å undersøke dette fenomenet har forfatterne tatt utgangspunkt i forsikringskunder i ...
    • Drivere av kunders engasjement og lojalitet 

      Holten Boneng, Mari; Robudal Narbuvoll, Camilla (Master thesis, 2018)
      Formål- Hensikten med denne masteroppgaven var å undersøke drivere og konsekvenser av høyt kundeengasjement, rettet mot en bestemt merkevare. I lys av den økende globaliseringen i turistindustrien og en generell oppfattelse ...
    • En studie av relasjonen mellom kundens psykologiske- og atferdsmessige merkevareengasjement i ulike kontekster 

      Høghaug Larsen, Åse Mari; Stendahl, Stine (Master thesis, 2017)
      I denne masteravhandlingen, har vi ved hjelp en elektronisk spørreundersøkelse, utsendt til 809 eksisterende Subaru kunder, forsøkt å konseptualisere forholdet mellom kundens psykologiske merkevareengasjement i en offline ...