• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Studentoppgaver bachelor / Student papers BA
  • Bachelor i barnehagelærerutdanning / Kindergarten Teacher Education
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Studentoppgaver bachelor / Student papers BA
  • Bachelor i barnehagelærerutdanning / Kindergarten Teacher Education
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Drømmehuset

Bay, Kristen
Bachelor thesis
Thumbnail
Åpne
Bay.pdf (1007.Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2563436
Utgivelsesdato
2018
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Bachelor i barnehagelærerutdanning / Kindergarten Teacher Education [100]
Sammendrag
Norsk:

«Hva kan man oppnå ved å utnytte de ulike egenskapene i en gruppe i et tverrfaglig prosjektarbeid»? Jeg har gjennomført et tverrfaglig prosjektarbeid med en førskolegruppe. Temaet for prosjektarbeidet har vært hus, og vi har tilnærmet oss dette så bredt som mulig. Målet vårt var at vi mot slutten av prosjektet i fellesskap skulle designe og bygge drømmehuset. I løpet av prosessen mot et endelig produkt ønsket jeg å vektlegge hvert enkelt barns individuelle ferdigheter, og la resten av gruppa lære av disse. Videre håpet jeg bevisstgjøre barna på deres forskjellige styrker, og at man er avhengig av samarbeid for å nå et felles mål. Det jeg fant var at man i løpet av et slikt prosjekt får en sterk tilhørighet til både prosjektet og gruppen, og at dette er et godt grunnlag for samarbeid mellom barna.
 
English:

“What can be achieved by exploiting the different characteristics of a group in an interdisciplinary project work”? I have completed an interdisciplinary project work with a pre-school group. The theme of the project work has been a house, and we have approached this as wide as possible. Our goal was that by the end of the project we should jointly design and build the dream house. During the process of a final product, I wanted to emphasize each individual's individual skills, and let the rest of the group learn from them. Furthermore, I hoped to raise awareness of the children on their different strengths, and to rely on cooperation to reach a common goal. What I found was that during such a project, there is a strong commitment to both the project and the group and that this is a good basis for cooperation between the children.
 
Beskrivelse
Bacheloroppgave i barnehagelærerutdanning, Høgskolen i Innlandet, 2018.

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit