Browsing Bachelor i serviceledelse og markedsføring / Bachelor in service management and marketing by Title
Now showing items 2-10 of 10
-
Hva slags lederstil benytter prosjektledere seg av?
(Bachelor thesis, 2015)Denne undersøkelsen tar sikte på å finne hvilken lederstil ledere benytter seg av i en prosjektorganisasjon. Vi har valgt å fokusere på teori om relasjonsorientert- og oppgaveorientert lederstil. I tillegg har vi fokusert ... -
Hva slags syn har CC-Stadion på service, og hvordan bruker de dette for å skape gode opplevelser og økt verdi for sine kunder – sammenlignet med hva kunden opplever?
(Bachelor thesis, 2016)Målet for denne oppgaven har vært å finne ut hvilket syn på service et av regionens kjøpesenter har og hvordan de bruker dette til å skape gode kundeopplevelser og økt verdi for kundene sine, for deretter å sammenligne om ... -
Hvilke faktorer påvirker gode kundeopplevelser, og hvordan opplever gjesten kurs- og konferansetilbudet ved Scandic Elgstua?
(Bachelor thesis, 2016)Formålet med denne Bacheloroppgaven er å undersøke hva som påvirker gode kundeopplevelser, og hvordan gjesten opplever kurs- og konferansetilbudet ved et hotell som Scandic Elgstua. Studien ble utført med bakgrunn i nyere ... -
Hvordan arbeider bedriftsledere i hotellbransjen med relasjonskompetanse og emosjonell tilfredshet overfor sine medarbeidere? Hva anser de som viktig slik at kundene får gode opplevelser?
(Bachelor thesis, 2015)Målet med denne oppgaven har vært å studere hvordan bedriftsledere i hotellbransjen arbeider med relasjonskompetanse og emosjonell tilfredshet overfor sine medarbeidere og finne ut om dette har betydning for hvordan ... -
Hvordan kan KappAhl bruke sosiale medier til relasjonsbygging?
(Bachelor thesis, 2017)Teamet i denne Bacheloroppgaven er hvordan sosiale medier kan brukes til relasjonsbygging. Ved å se på hvordan KappAhl i dag bruker sosiale medier, og hva pensumlitteraturen og vitenskapelige artikler forklarer om fenomenet, ... -
Hvordan kommunikasjonskanaler påvirker relasjonen mellom leder og ansatt : En nærmere titt på sosiale medier, elektroniske kommunikasjonsverktøy og ansikt-til-ansikt.
(Bachelor thesis, 2015)Oppgaven har undersøkt problemstillingen hvordan ansatte opplever at kommunikasjonskanaler påvirker relasjonen mellom dem og sin leder. Kanalene som har vært undersøkt er sosiale medier, elektronisk kommunikasjonsverktøy ... -
Kundeatferd og prosessflyt på Oslo S
(Bachelor thesis, 2016)Hensikt - Målet med dette studiet har vært å undersøke kundeatferd gjennom NSB sin tjenesteprosess, her alle kontaktpunktene de møter fra billettbestilling til ombordomstiging på toget. Det er grunn til å tro at kundeatferd ... -
Tilflytting til Åmot kommune - i et merkevareperspektiv
(Bachelor thesis, 2017)Tema vi undersøker er tilflytting til Åmot Kommune, og da med fokus på forsvarsansatte i Rena Leir. Vår oppdragsgiver, Elverumregionen, arbeider med å fremme tilflytting til distriktet, og satser mot flere ulike målgrupper. ... -
Tjenesteutvikling og forbedring - Hvilke verktøy benyttes i praksis?
(Bachelor thesis, 2016)Hovedformålet med denne oppgaven er å undersøke hvilke verktøy organisasjoner i praksis benytter for å forbedre eller utvikle nye tjenester. Jeg har valgt å fokusere oppgaven på teori om tre ulike verktøy som kan benyttes ...