Browsing Bachelor i serviceledelse og markedsføring / Bachelor in service management and marketing by Title
Now showing items 8-10 of 10
-
Kundeatferd og prosessflyt på Oslo S
(Bachelor thesis, 2016)Hensikt - Målet med dette studiet har vært å undersøke kundeatferd gjennom NSB sin tjenesteprosess, her alle kontaktpunktene de møter fra billettbestilling til ombordomstiging på toget. Det er grunn til å tro at kundeatferd ... -
Tilflytting til Åmot kommune - i et merkevareperspektiv
(Bachelor thesis, 2017)Tema vi undersøker er tilflytting til Åmot Kommune, og da med fokus på forsvarsansatte i Rena Leir. Vår oppdragsgiver, Elverumregionen, arbeider med å fremme tilflytting til distriktet, og satser mot flere ulike målgrupper. ... -
Tjenesteutvikling og forbedring - Hvilke verktøy benyttes i praksis?
(Bachelor thesis, 2016)Hovedformålet med denne oppgaven er å undersøke hvilke verktøy organisasjoner i praksis benytter for å forbedre eller utvikle nye tjenester. Jeg har valgt å fokusere oppgaven på teori om tre ulike verktøy som kan benyttes ...