Blar i Master i digital kommunikasjon og kultur / Master of digital communication and culture heltid M2SKDK på tittel
Viser treff 84-87 av 87
-
Your Photo, My Destination! A qualitative semiotic analysis of tourist user-generated content from the west of Norway on Instagram.
(Master thesis, 2022)Instagram er en populær plattform for deling av visuelt innhold. Instagram-brukere deler innhold om ulike emner som dagligliv, mat, deres interesser og ferieturer. Brukere følger vanligvis estetiske normer som er definert ... -
Youtube-influencerens retorikk En analyse av influencerens søken etter tillit og lojalitet
(Master thesis, 2022)Denne masteroppgaven omhandler hvordan influencere på den sosiale medieplattformen Youtube forsøker å skape tillit og lojalitet hos sitt publikum gjennom sin retorikk. Oppgaven fokuserer hovedsakelig på å undersøke hvordan ... -
Ytringsfrihet og den visuelle ytring – bilder med slagkraft.
(Master thesis, 2016)Norsk: Denne oppgaven handler om ytringsfrihet og den visuelle ytringen. Spørsmålet var hvordan vestlige nettaviser forvalter det visuelle med tanke på ytringsfriheten, og hvordan bilder og tegninger kan tenkes å ha en ... -
Å spille med følelsene: Sorg og affektive rom i digitale spill, og hvordan spill kan bidra i sorgarbeid
(Master thesis, 2019)Norsk: Denne masteroppgaven søker å svare på hvordan de fire digitale spillene Oxenfree, Fragments of Him, That Dragon, Cancer og Life is Strange: Before the Storm kan skape affektive rom relatert til sorg og død, hva det ...