Blar i Hedmark Notat / Working papers (ISSN: 1501-8555) på emneord "IKT"
Viser treff 1-5 av 5
-
Didaktisk funksjonsperspektiv i nettbaserte læringsmiljøer
(Notat;6/2003, Working paper, 2003)Rapporten tar utgangspunkt i et behov som oppleves i høyere utdanning når vi i stigende grad skal utvikle bruken av IKT og nettbaserte medier. Da etterlyses ofte didaktisk fundament og forankring. Utfordringene er store ... -
Digital kompetanse i ungdomsskolen : arbeidsrapport 2: Ajer
(Notat, Working paper, 2008)Norsk: Dette er en arbeidsrapport fra forskningsprosjektet Bruk av digitale verktøy – eleven som aktiv kunnskapsprodusent. Målsettingen med prosjektet er å studere sammenhengen mellom elevenes digitale kompetanse og ... -
Digital kompetanse i ungdomsskolen : arbeidsrapport 3
(Notat, Working paper, 2009)Norsk: Dette er en arbeidsrapport fra forskningsprosjektet Bruk av digitale verktøy – eleven som aktiv kunnskapsprodusent. Målsettingen med prosjektet er å studere sammenhengen mellom elevenes digitale kompetanse og ... -
IKT i førskolelærerutdanningen
(Notat, Working paper, 2009)Norsk: I følge Rammeplan for barnehagens innhold og oppgaver (KD, 2006) skal barna få allsidige og varierte erfaringer som kan gi godt grunnlag for utvikling og læring. Digitale verktøy (IKT) kan være et eksempel på ... -
Vurdering av ClassFronter
(Notat;5/2001, Working paper, 2001)Norsk: Rapporten presenterer resultatene av en vurdering av studienettet ClassFronter. Vurderingen ble gjennomført ved lærerutdanningen, Høgskolen i Hedmark i 2001. Målet var å få fram erfaringer og betraktninger angående ...