Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRynning, Martin
dc.date.accessioned2016-06-16T06:29:49Z
dc.date.available2016-06-16T06:29:49Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2392748
dc.descriptionBacheloroppgave faglærerutdanning i kroppsøving og idrettsfag, 2016nb_NO
dc.description.abstractForfatter Martin Rynning Oppgavetittel Vurdering for læring i kroppsøving Problemstilling Følger lærere de ulike prinsippene i vurdering for læring i kroppsøvingsfaget? Teori Relevant teori om vurdering blir trukket inn for å gjøre det mulig å svare på problemstillingen senere i oppgaven. Her blir det skrevet om hva læring og vurdering er generelt. Så vil det bli skrevet om underveisvurdering, funksjonen til vurdering, tilbakemeldinger, elevenes egenvurdering og halvtårsvurdering. Metode Litteraturstudie Resultater Til sammen ble 4 fagfellevurderte inkludert i studien. Samtlige av disse artiklene handler om vurdering for læring i kroppsøving. Konklusjon Ettersom jeg diskuterer de ulike funnene i studiene opp mot hverandre kommer det frem, og det kan tyde på at flere lærere er bevisste på og følger de ulike prinsippene i vurdering for læring til en viss grad. Nøkkelord Kroppsøving, vurdering for læring og prinsippernb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectkroppsøvingnb_NO
dc.subjectkroppsøvingsfagnb_NO
dc.subjectvurderingnb_NO
dc.subjectvurdering for læringnb_NO
dc.subjectlitteraturstudienb_NO
dc.subjectegenvurderingnb_NO
dc.titleVurdering for læring i kroppsøvingnb_NO
dc.title.alternativeAssessment for learning in Physical Educationnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Social science in sports: 330nb_NO
dc.source.pagenumber41nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel