Blar i Bachelor i faglærerutdanning i kroppsøving og idrettsfag på emneord "elev"
Viser treff 1-6 av 6
-
Hvilke betydning har sosiale klasser og sosialisering for elevenes deltakelse og opplevelse av mestring i kroppsøvingsfaget?
(Bachelor thesis, 2015)Forfatter: Stian Karoliussen Solstad, Bachelor – Faglærer utdanning i kroppsøving og idrettsfag – 2013 Avdeling for folkehelsefag, Høgskolen i Hedmark, Elverum. Oppgavens tittel: Betydningen av sosialisering og sosial ... -
Hvordan kan jeg motivere deg?
(Bachelor thesis, 2015)Ola Steinbakken, Bachelor i faglærer i kroppsøving og idrettsfag 2015, Høgskolen i Hedmark, avdeling Elverum. Denne fordypningsoppgaven tar for seg begrepet om motivasjon, sett i sammenheng med kroppsøving og elever med ... -
Motivasjon I kroppsøving
(Bachelor thesis, 2015)Forfatter: Theodor A. Tenden, Faglærerutdanning – 2015 Høgskolen i Hedmark avdeling Elverum Oppgavetittel: Motivasjon i kroppsøving Problemstilling: Hvordan kan kroppsøvingslærere motivere elever til å delta i ... -
Motivasjon i kroppsøving: Lærerens påvirkning
(Bachelor thesis, 2015)Forfatter: Andreas Hvidsten, Faglærerutdanning for kroppsøving og idrettsfag – 2015 Høgskolen i Hedmark – Elverum, avdeling for folkehelsefag. Tittel: Motivasjon i kroppsøving: Lærerens påvirkning Problemstilling: Hvordan ... -
Motivasjon til livslang bevegelsesglede
(Bachelor thesis, 2015)Forfatter: Karine Rønsen Frank Faglærerutdanning i kroppsøving og idrettsfag, 2015 Høgskolen i Hedmark, avdeling for folkehelsefag Tittel: Motivasjon til livslang bevegelsesglede Problemstilling: Hvordan kan jeg som ... -
Spiseforstyrrelser blant ungdom i skole. 1: Hvordan kan vi som lærere forebygge spiseforstyrrelser i skolen? 2: Hvordan kan vi som lærere oppdage spiseforstyrrelser i skolen?
(Bachelor thesis, 2015)Tittel: Spiseforstyrrelser i skolen (Eating disorders among young students) Problemstilling: 1. Hvordan kan vi som lærere forebygge spiseforstyrrelser i skolen? 2. Hvordan kan vi som lærere oppdage spiseforstyrrelser i ...