Blar i Bachelor i faglærerutdanning i kroppsøving og idrettsfag på emneord "videregående skole"
Viser treff 1-6 av 6
-
Hvordan er rammebetingelsene for å tilpasse undervisningen for elever med særskilte behov i kroppsøvingsfaget på en videregående skole på Østlandet?
(Bachelor thesis, 2012)Innledning: Forteller om min ferd gjennom 3 året på Høgskolen. Her tar jeg for meg hva jeg skal gjøre i oppgaven og hvilket emne jeg skal belyse. Forteller om hvor viktig tilpasset fysisk opplæring er og at hele elevenes ... -
Inkludering og ekskludering i kroppsøvingsfaget
(Bachelor thesis, 2012)Hovedproblemstilling: Hvilke konsekvenser får inkludering og/eller ekskludering for elevene med tanke på kroppsøvingslærernes handlinger og metoder? I lys av dette kommer tiltak som kroppsøvingslærerne gjør for at elevene ... -
Tilpasset opplæring i kroppsøving i videregående skole
(Bachelor thesis, 2012)Denne oppgaven tar for seg begrepet tilpasset opplæring. Problemstilling lyder som følger: ”Hvordan ivaretas tilpasset opplæring i kroppsøving på en utvalgt videregående skole og hvordan tilrettlegger lærerne kroppsøving ... -
«Vi ser helt forferdelig ut» - Kropp i kroppsøving
(Bachelor thesis, 2016)Forfatter: Mats Ola Engerbakk, faglærer utdanning i kroppsøving og idrett, 2016. Høgskolen i Hedmark, avdeling Elverum, folkehelsefag. Tittel: «Vi ser helt forferdelig ut» - Kropp i kroppsøving Problemstilling/problemområde: ... -
Vil mer lek i kroppsøvingsfaget øke elevenes motivasjon på videregående skole?
(Bachelor thesis, 2013)Forfatter Ingrid Birkelund Oppgavens tittel Vil mer lek i kroppsøvingsfaget øke elevenes motivasjon på videregående skole? Problemstilling Vil mer lek i kroppsøvingsfaget øke elevenes motivasjon på videregående ... -
Vurdering i kroppsøvingsfaget på videregående trinn.
(Bachelor thesis, 2012)Problemstilling: Hvordan kan man som kroppsøvingslærer på videregående trinn vurdere sine elever ut fra gitte rammer i læreplan for å fremme læring? Problemstillingen forsøker å besvare hvordan vurderingspraksisen hos tre ...