Browsing Konferansebidrag og faglige presentasjoner / Conference lectures and academic presentations by Title
Now showing items 37-45 of 45
-
Regnskapsmessig periodisering med fokus på offentlig sektor
(Conference object, 2009) -
The relationship between emotional intelligence and learning outcomes, and the mediating role of emotional conflict
(Conference object, 2010-03-25)A field sample of 1100 employees in the army was investigated to study the relationship between the individuals’ self reported emotional intelligence and learning outcomes in work groups, with two dimensions of emotional ... -
Sjefers og ansattes systemverden
(Conference object, 2011)Introduksjon: ”Sjefers og ansattes systemverden” er et kapittel som inngår i min analyse av makten i den daglige trivielle arbeidsvirksomheten. I min doktoravhandling er jeg opptatt av hvordan vi kan forstå makten gjennom ... -
Social-Cognitive Outcomes of Teachers’ Engagement in Community of Practice : Evidence from Finnish Basic Schools
(Conference object, 2010) -
Sonja Henie, Norwegian Star in Hollywood
(Conference object, 2008)The title “Norwegian star in Hollywood” indicates what I’d like to enlighten in my presentation; Henie as a Hollywood made Star; which elements constructs her star persona? I will also elaborate if or how national identity ... -
Unge immigranter i sykehus- diskursanalyse for å avdekke posisjoner og dilemma
(Conference object, 2012)Studiens hensikt: Å belyse fortolkende repertoir som viser seg blant døtre til innvandrere i deres møter med vestlige intensivavdelinger. Forskningsspørsmål: hva erfarer innvandrerdøtre eller -søstre om generasjonsdiskurser ... -
Utvikling av farmasøytens kliniske ferdigheter
(Conference object, 2003)I dette foredraget beskriver Ingeborg Hartz Bartnes hvordan farmasøyter kan utvikle sine kliniske ferdigheter med hensyn til å kunne tilby en pasientfokusert tjeneste i helsevesenet. Erfaringer fra hennes masterstudium ... -
Value in S-D logic and economics: Towards a common understanding
(Conference object, 2011-06-02)Traditionally, economics has had a strong influence on marketing theory. The emergence of service-dominant logic (S-D logic) has challenged this position, based on a seemingly fundamental disagreement about the determination ...