• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
Browsing Master i økonomi og ledelse – markedsføringsledelse heltid 3MMF300 by Issue Date 
  •   Home
  • Master- og hovedoppgaver / Master thesis
  • Master i økonomi og ledelse – markedsføringsledelse heltid 3MMF300
  • Browsing Master i økonomi og ledelse – markedsføringsledelse heltid 3MMF300 by Issue Date
  •   Home
  • Master- og hovedoppgaver / Master thesis
  • Master i økonomi og ledelse – markedsføringsledelse heltid 3MMF300
  • Browsing Master i økonomi og ledelse – markedsføringsledelse heltid 3MMF300 by Issue Date
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Master i økonomi og ledelse – markedsføringsledelse heltid 3MMF300 by Issue Date

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-20 of 62

  • title
  • issue date
  • submit date
  • author
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Hvorfor velger offentlige byggherrer samspillsentreprise ved bygging av miljøvennlige, innovative skolebygg? -En studie av tidligfasen. 

      Ersland, Håvard; Langseth Berg, Even (Master thesis, 2017)
      I løpet av et byggeprosjekt tas det mange beslutninger som legger føringer for prosjektets fremtidige suksess. Flere påpeker at vurderinger og strategiske beslutninger som gjøres i tidligfasen i stor grad påvirker prosjektets ...
    • Innovasjon og implementering av ny teknologi i organisasjoner 

      Korsmo Berg, Cecilie; Fjellvik Jacobsen, Mathilde (Master thesis, 2017)
      Formålet med studien er å beskrive og forstå hvordan innovasjonsprosessen utfolder seg i en organisasjon, slik at vi kan danne grunnlag for å vurdere hvordan kontekstuelle variasjoner påvirker adopsjon og opplevelse hos ...
    • Corporate Social Responsibility (CSR): The Role of Internal Communication and Employee Engagement 

      Bjørneseth, Per Ola; Almir, Curt (Master thesis, 2017)
      Abstract (engelsk sammendrag) The purpose of this study is to get a deeper understanding of how companies communicate their CSR initiatives and issues to internal stakeholders. The main research question is: “How do ...
    • En analyse av kundeklager i retail bransjen: Hva påvirker noen kunder til å bruke elektronisk word-of-mouth for å fremme sine klager i sosiale medier? 

      K. Bagaas, Ingrid; L. Relling, Erling Kristoffer (Master thesis, 2017)
      Formål - Denne masteroppgaven sikter på å forklare hva som gjør at kunder som har opplevd ugunstige situasjoner i forbindelse med kjøpsopplevelser i retail-bransjen velger å klage på sosiale medier. Forfatterne har tatt ...
    • En studie av relasjonen mellom kundens psykologiske- og atferdsmessige merkevareengasjement i ulike kontekster 

      Høghaug Larsen, Åse Mari; Stendahl, Stine (Master thesis, 2017)
      I denne masteravhandlingen, har vi ved hjelp en elektronisk spørreundersøkelse, utsendt til 809 eksisterende Subaru kunder, forsøkt å konseptualisere forholdet mellom kundens psykologiske merkevareengasjement i en offline ...
    • Verdisamskapingens innflytelse på tilfredshet blant brukere av streamingtjenester for musikk; en tjenestedominant tilnærming 

      Bolstad, Victoria; Lie, Dennis (Master thesis, 2017)
      Hensikten med studien er å belyse sammenhengen mellom verdisamskaping og tilfredshet gjennom samspill mellom kunder i musikkstreamingtjenester. Brukerne av disse tjenestene kan ses på som at de er i en samskapingsprosess, ...
    • Fusjoner i kunnskapsinstitusjoner: Hvilke emosjoner preger medarbeidere i en fusjonsprosess - og på hvilken måte kan kommunikasjon påvirke disse emosjonene? 

      Brennodden, Hanne; Sjøvik Roen, Bente (Master thesis, 2017)
      Vi gikk inn i dette temaet med intensjon om å finne ut om fusjoner i kunnskapsinstitusjoner legger tilstrekkelig vekt på hvordan kommunikasjon påvirker medarbeideres emosjoner i slike endringsprosesser. Vi ønsket også å ...
    • Drivers and barriers to using servicescape in storytelling: a case from the tourism industry 

      Sørli Hågensen, Ann-Margret; Støa Kristiansen, Heidi (Master thesis, 2017)
      Abstract (engelsk sammendrag) There is a growing interest in creating positive experiences for consumers, especially in the tourism industry. Our context is farm tourism. One way to enhance the customer experience is by ...
    • Drivere av kunders engasjement og lojalitet 

      Holten Boneng, Mari; Robudal Narbuvoll, Camilla (Master thesis, 2018)
      Formål- Hensikten med denne masteroppgaven var å undersøke drivere og konsekvenser av høyt kundeengasjement, rettet mot en bestemt merkevare. I lys av den økende globaliseringen i turistindustrien og en generell oppfattelse ...
    • Roller for management accounting and control i nettverk 

      K. Sønsteby, Rune; Østvang, Marianne (Master thesis, 2018)
      Management accounting and control (MAC) er tradisjonelt ansett for å ha en passiv rolle i virksomhetsstyring (Chapman, 2005; Skærbæk & Tryggestad, 2010). Med utgangspunkt i Burchell, Clubb, Hopwood, Hughes og Nahapiet ...
    • Forankringseffekten: En studie om forbrukeres betalingsvillighet på digitale strømmetjenester 

      Cathrine Nannestad, Tenzin; Fredrik Holtet, Daniel (Master thesis, 2018)
      Denne masteroppgaven har som hensikt å påvise forankringseffekt på forbrukeres betalingsvillighet på digitale strømmetjenester ved bruk av relevante ankerverdier. Oppgaven gir svar på et kunnskapsgap i teorien om forankring ...
    • En studie av ansattes engasjement i en virksomhet som implementerer dynamisk virksomhetsstyring 

      Othilie Bakken Botngård, Kristina; Foss, Andrea (Master thesis, 2018)
      Denne masteroppgaven søker å forstå hva som påvirker ansattes engasjement når virksomhetsstyringen endres fra å fokusere på statiske budsjetter, til å tilnærme seg virksomhetsstyringen på en mer fleksibel og tilpasningsdyktig ...
    • Betydningen av en annonses relevans på sosiale medier for kundeengasjement 

      Bergli Eriksen, Charlotte; Talgøe Hennie, Rebecca (Master thesis, 2018)
      Hensikten med studien er å belyse sammenhengen mellom annonsens relevans på sosiale medier og psykologisk engasjement, og om det videre har påvirkning på atferdsmessig engasjement. Bruk av annonser på sosiale medier er et ...
    • Innovasjon Norges rolle i innovasjon og bærekraftig utvikling 

      Iasu, Asenay; Hagene, Andreas (Master thesis, 2018)
      Offentlige myndigheter har lenge vært opptatt av innovasjon. Dette er fordi innovasjon bidrar til konkurransedyktighet og vekst i næringslivet. Innovasjon Norge skal være statens og fylkeskommunens virkemiddel for å styrke ...
    • Kommunikasjon med interessenter i komplekse prosjekt: Hvordan foregår involvering og kommunikasjon med interessenter og brukere i et komplekst prosjekt med mange interessenter/brukere? 

      Jære Brandt, Marte (Master thesis, 2018)
      Interessenter i prosjekter kan, som interessenter i organisasjoner, både bli påvirket eller påvirke prosjektet. For at prosjekter skal oppnå suksess og nå sine mål er det avhengig av bidragene fra interessentene. I denne ...
    • Interaksjonen mellom styringsverktøy i en dynamisk virksomhetsstyring 

      Grønvold, Karoline; Karlsen, Siv-Birgit (Master thesis, 2018)
      Det har skjedd en stor utvikling innen virksomhetsstyring de seneste tiårene. Endringstakten i omgivelsene har økt, noe som har ført til en økt behov for dynamikk og en helhetlig tenking. Det er behov for styringssystemer ...
    • Klagehåndtering på sosiale medier: En studie av effekten mellom organisatorisk respons og en fordelaktig recovery-opplevelse 

      Bysveen, Maren; Kristiansen, Synnøve (Master thesis, 2018)
      Formålet med denne studien er, ved hjelp av en spørreundersøkelse, å undersøke hvordan organisatorisk respons kan påvirke service recovery-opplevelsen til kundene ved klagehåndtering på sosiale medier. Spørsmålet som studien ...
    • Hva får klagende kunder til å bli værende i relasjonen? 

      Merete Kylgård, Ine; Holstad Vestby, Ole A. (Master thesis, 2018)
      Å behandle kunders ugunstige opplevelser er en viktig oppgave for alle bedrifter som ønsker å maksimere verdien av kundebasen. Derfor bør håndtering av klager være en viktig og høyt prioritert oppgave i alle bedrifter. ...
    • En eksplorativ studie av sammenhengen mellom emosjoner og engasjement i kundeatferd 

      Liis Kalgraff, Ibis Zinnika (Master thesis, 2019)
      Studien skal belyse sammenhengen mellom emosjoner og engasjement i kundeatferd. Hensikten er å forstå mer rundt effekten av emosjoner, da det framkommer fra tidligere forskning at dette ikke er konsensus på. Det vil også ...
    • «CSR: innvirkning på kundenes merkelojalitet» 

      Østlund Nyland, Silje; Vinnem Fosse, Tonje (Master thesis, 2019)
      Hensikt - Denne studien har som hensikt å utforske om word of mouth og intensjon om gjenkjøp blir påvirket ved kommunikasjon av miljøaspektet og samfunnsaspektet. Design/metode/tilnærming - Det er benyttet kvantitativ ...

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit
       

       

      Browse

      ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

      My Account

      Login

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit