dc.contributor.author | Aarstad, Maria Jektvik | |
dc.date.accessioned | 2017-08-02T11:19:36Z | |
dc.date.available | 2017-08-02T11:19:36Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2449720 | |
dc.description | Bacheloroppgave faglærerutdanning i kroppsøving og idrettsfag, 2017 | nb_NO |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hva er skjuleteknikk, og hvilken betydning spiller læringsmiljøet?
Teori: Gjøre rede for hva skjuleteknikk er, formålet med kroppsøvingsfaget, læringsmiljø, inkludering/integrering og frykt for å mislykkes.
Metode: Systematisk litteraturstudie med en kvalitativ tilnærming.
Konklusjon: Kroppsøvingen preges av skjuleteknikk, og det avdekkes mange teknikker. Læringsmiljøet påvirker elevers behov for skjuleteknikk og lærerens rolle er avgjørende for elevenes læringsutbytte. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | kroppsøving | nb_NO |
dc.subject | læringsklima | nb_NO |
dc.subject | læringsmiljø | nb_NO |
dc.subject | skjuleteknikk | nb_NO |
dc.title | Hvis jeg ikke deltar, er det en grunn til det? | nb_NO |
dc.title.alternative | If I don´t participate, could it be a reason? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Samfunnsvitenskapelige idrettsfag: 330 | nb_NO |