• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Master i spesialpedagogikk - språk, lesing og skriving på tittel 
  •   Hjem
  • Master- og hovedoppgaver / Master thesis
  • Master i spesialpedagogikk - språk, lesing og skriving
  • Blar i Master i spesialpedagogikk - språk, lesing og skriving på tittel
  •   Hjem
  • Master- og hovedoppgaver / Master thesis
  • Master i spesialpedagogikk - språk, lesing og skriving
  • Blar i Master i spesialpedagogikk - språk, lesing og skriving på tittel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Master i spesialpedagogikk - språk, lesing og skriving på tittel

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 30-32 av 32

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Å by barnet opp til dans : observasjon av tidlig kommunikasjon 

      Bratlien, Gro Elisabeth S.; Granheim, Laila Helen (Master thesis, 2011)
      Bakgrunn og formål Oppgaven Å by barnet opp til dans, ser nærmere på barnets samspillsuttrykk (engasjerbarhet og aktivitetsnivå) i sammenheng med barnets språkutvikling (1-4 år). Bakgrunnen for prosjektet var en diskusjon ...
    • Å komme til kort eller være på høyden : en undersøkelse av trivselen i skolen og på fritiden til barn som har en vanske med språk. 

      Kure, Ellen (Master thesis, 2017)
      Mennesker har et medfødt behov for å kommunisere med omgivelsene og mye av læringen og utviklingen i oppveksten forutsetter at man kan bruke språk. For noen er dette en utfordring. Dette kan ha mange ulike årsaker. Barna ...
    • Å være kommun ikasjonspartner til barn som bruker alternativ og supplerende kommunikasjon : Erfaringer med læringsressursen God ASK 

      Gehring, Sabine (Master thesis, 2017)
      Noen av barna i norske barnehager kan ikke bruke talespråket sitt for å kommunisere. De er forsinket i sin språkutvikling eller mangler funksjonell tale. Barna dette gjelder har bruk for alternativ og supplerende ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit